Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1157
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волкова, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T08:31:15Z | - |
dc.date.available | 2020-08-26T08:31:15Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1157 | - |
dc.description | Волкова К. С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / К. С. Волкова ; Сумскій держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренко. – Суми, 2017. – 24 с. | en_US |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми, 2017. У дисертації виявлено ступінь розробленості проблеми формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Визначено сутність та компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Розроблено модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в процесі інклюзивної освіти: формування позитивної мотивації у майбутніх учителів початкових класів щодо прояву педагогічної творчості в оцінювальній діяльності в умовах інклюзивної освіти; корекція на основі контекстного підходу змісту навчальних дисциплін щодо формування у майбутніх учителів початкових класів уявлення про специфіку оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти; активізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу через упровадження інноваційних методів та форм підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в процесі інклюзивної освіти. | en_US |
dc.subject | оцінювальна діяльність, майбутній учитель початкових класів, процес інклюзивної освіти, формування готовності до оцінювальної діяльності, педагогічні умови, модель | en_US |
dc.subject | evaluation activity, future primary school teacher, inclusive education, formation of readiness for evaluation activity, pedagogical conditions, model. | en_US |
dc.subject | оценочная деятельность, будущий учитель начальных классов, процесс инклюзивного образования, формирование готовности к оценочной деятельности, педагогические условия, модель | en_US |
dc.title | Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Avtoreferat_Volkova.pdf | 549.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.