Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМазепа, Алла-
dc.date.accessioned2020-02-19T07:08:51Z-
dc.date.available2020-02-19T07:08:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/113-
dc.description.abstractУ дослідженні здійснений глибокий теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми розвитку всіх сторін мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ, уточнено поняття «вторинні порушення психофізичного розвитку» стосовно дітей із ЗНМ старшого дошкільного віку, а також систематизовано й узагальнено існуючі відомості про корекційно-профілактичні можливості досить розробленого методу ігротерапії у контексті розв’язання проблем подолання вторинних порушень психофізичного розвитку дошкільників із ЗНМ. Під час експериментальної роботи, проведеної у межах дослідження, було всебічно проаналізовано різні аспекти процесу діагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ (напрями, принципи, методи та прийоми), розглянуто особливості його процедури (час, тривалість, дидактичну наповненість тощо); проведено діагностику рівнів сформованості в досліджуваних уваги, пам’яті, особливостей сприймання, операційного мислення та спеціальної моторики; проведено системну спеціально організовану корекційну роботу, спрямовану на подолання виявлених вторинних порушень психофізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ і розвиток їхнього сприймання, довільної уваги та пам’яті, операційного мислення та дрібної моторики ігротерапевтичними засобами. Результати перевірки ефективності проведеного психолого-педагогічного експерименту показали, що після застосування з експериментальною групою системних ігротерапевтичних заходів корекційно-розвиткового характеру, що були невід’ємною частиною всіх логопедичних занять, загальний обсяг усіх досліджуваних показників у цих дітей значно підвищився.en_US
dc.subjectігротерапія, старший дошкільний вік, ЗНМen_US
dc.subjectplay therapy, preschool age, general speech underdevelopmenten_US
dc.subjectигротерапия, старший дошкольный возраст, ОНРen_US
dc.titleІГРОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ВТОРИННИХ ПОРУШЕНЬ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУen_US
dc.title.alternativeМАГІСТЕРСЬКА РОБОТА (Аннотація)en_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мазепа.docx16.66 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.