Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/113
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мазепа, Алла | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-19T07:08:51Z | - |
dc.date.available | 2020-02-19T07:08:51Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/113 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні здійснений глибокий теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми розвитку всіх сторін мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ, уточнено поняття «вторинні порушення психофізичного розвитку» стосовно дітей із ЗНМ старшого дошкільного віку, а також систематизовано й узагальнено існуючі відомості про корекційно-профілактичні можливості досить розробленого методу ігротерапії у контексті розв’язання проблем подолання вторинних порушень психофізичного розвитку дошкільників із ЗНМ. Під час експериментальної роботи, проведеної у межах дослідження, було всебічно проаналізовано різні аспекти процесу діагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ (напрями, принципи, методи та прийоми), розглянуто особливості його процедури (час, тривалість, дидактичну наповненість тощо); проведено діагностику рівнів сформованості в досліджуваних уваги, пам’яті, особливостей сприймання, операційного мислення та спеціальної моторики; проведено системну спеціально організовану корекційну роботу, спрямовану на подолання виявлених вторинних порушень психофізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ і розвиток їхнього сприймання, довільної уваги та пам’яті, операційного мислення та дрібної моторики ігротерапевтичними засобами. Результати перевірки ефективності проведеного психолого-педагогічного експерименту показали, що після застосування з експериментальною групою системних ігротерапевтичних заходів корекційно-розвиткового характеру, що були невід’ємною частиною всіх логопедичних занять, загальний обсяг усіх досліджуваних показників у цих дітей значно підвищився. | en_US |
dc.subject | ігротерапія, старший дошкільний вік, ЗНМ | en_US |
dc.subject | play therapy, preschool age, general speech underdevelopment | en_US |
dc.subject | игротерапия, старший дошкольный возраст, ОНР | en_US |
dc.title | ІГРОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ВТОРИННИХ ПОРУШЕНЬ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | en_US |
dc.title.alternative | МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА (Аннотація) | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мазепа.docx | 16.66 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.