Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/112
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ващенко, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-19T07:04:05Z | - |
dc.date.available | 2020-02-19T07:04:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/112 | - |
dc.description.abstract | У роботі теoретичнo oбґрунтувано та екcпериментальнo перевірено ефективніcть впливу казки на фoрмування зв’язного мoвлення дітей дошкільнoгo віку з порушенням інтелекту. Аналіз науково-педагогічної літератури з окресленої тематики дослідження дозволив теоретично обґрунтовати припущення щодо ефективності використання казок у формуванні зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з порушенням інтелекту. Сутність педагогічного дослідження полягала у розробленні та апробації корекційної програми розвитку зв’язнного мовлення дітей дошкільного віку з порушенням інтелекту, яка передбачає використання запропонованої групи казок у процесі розвитку зв’язного мовлення під час ознайомлення з ними та навчання переказу. Отримані результати педагогічного експерименту дозволяють говорити про ефективність запропонованої корекційної програми розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного вік з порушенням інтелекту та ефективності використання саме казки як засобу розвитку зв’язного мовлення. Знайомство з фольклором, з художніми творами, навчання переказу цих творів за допомогою цікавих, зрозумілих, а головне ігрових прийомів, залучення дітей з особливостями психофізичного розвитку до театралізацій і драматизацій сприяє не тільки розвитку мовленнєвої компетентності, а дозволяє полегшити роботу з естетичного, морального виховання дошкільників з розумовою відсталістю, сприяє розвитку комунікації цієї категорії вихованців, їх соціалізації, формуванню соціальних навичок, а також елементи театралізації та ігрові прийоми можуть слугувати засобами альтернативної комунікації. | en_US |
dc.subject | розвиток мовлення, зв’язне мовлення, особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку, ігрові прийоми | en_US |
dc.subject | speech development, connected speech, features of speech development of preschool children, play techniques | en_US |
dc.subject | развитие речи, связная речь, особенности речевого развития детей дошкольного возраста, игровые приемы | en_US |
dc.title | Казка як засіб формування зв’язного мовлення дітей дошкільного віку з порушенням інтелекту | en_US |
dc.title.alternative | МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА (Аннотація) | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ващенко.docx | 17.3 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.