Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВащенко, Вікторія-
dc.date.accessioned2020-02-19T07:04:05Z-
dc.date.available2020-02-19T07:04:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/112-
dc.description.abstractУ роботі теoретичнo oбґрунтувано та екcпериментальнo перевірено ефективніcть впливу казки на фoрмування зв’язного мoвлення дітей дошкільнoгo віку з порушенням інтелекту. Аналіз науково-педагогічної літератури з окресленої тематики дослідження дозволив теоретично обґрунтовати припущення щодо ефективності використання казок у формуванні зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з порушенням інтелекту. Сутність педагогічного дослідження полягала у розробленні та апробації корекційної програми розвитку зв’язнного мовлення дітей дошкільного віку з порушенням інтелекту, яка передбачає використання запропонованої групи казок у процесі розвитку зв’язного мовлення під час ознайомлення з ними та навчання переказу. Отримані результати педагогічного експерименту дозволяють говорити про ефективність запропонованої корекційної програми розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного вік з порушенням інтелекту та ефективності використання саме казки як засобу розвитку зв’язного мовлення. Знайомство з фольклором, з художніми творами, навчання переказу цих творів за допомогою цікавих, зрозумілих, а головне ігрових прийомів, залучення дітей з особливостями психофізичного розвитку до театралізацій і драматизацій сприяє не тільки розвитку мовленнєвої компетентності, а дозволяє полегшити роботу з естетичного, морального виховання дошкільників з розумовою відсталістю, сприяє розвитку комунікації цієї категорії вихованців, їх соціалізації, формуванню соціальних навичок, а також елементи театралізації та ігрові прийоми можуть слугувати засобами альтернативної комунікації.en_US
dc.subjectрозвиток мовлення, зв’язне мовлення, особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку, ігрові прийомиen_US
dc.subjectspeech development, connected speech, features of speech development of preschool children, play techniquesen_US
dc.subjectразвитие речи, связная речь, особенности речевого развития детей дошкольного возраста, игровые приемыen_US
dc.titleКазка як засіб формування зв’язного мовлення дітей дошкільного віку з порушенням інтелектуen_US
dc.title.alternativeМАГІСТЕРСЬКА РОБОТА (Аннотація)en_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ващенко.docx17.3 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.