Фізіологічні аспекти та основні передумови рішення питань адаптації до навчальної діяльності
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
З огляду на психоемоційні та фізіологічні особливості студентів, особливу увагу необхідно приділяти питанням їхньої адаптації до навчальної діяльності. Існує кілька причин актуальності вивчення професійної адаптації. По-перше, рівень адаптаційних можливостей визначає успішність оволодіння професією, безпосередньо стосуючись формування динамічного професійного стереотипу [1]. По-друге, рівень адаптування організму визначає досконалість і міцність системи, що забезпечує розвиток адекватних умов і режиму професійної діяльності функціональних змін. І, по-третє, гнучкість і досконалість адаптаційних механізмів, їх потенційні можливості забезпечують високий рівень професійної стійкості, працездатності, а також сприяють збереженню і зміцненню здоров'я
Опис
Шалепа О. Г. Фізіологічні аспекти та основні передумови рішення питань адаптації до навчальної діяльності / О. Г. Шалепа // Сучасні тенденції та перспективи гармонійного розвитку учнівської та студентської молоді в умовах ступеневої освіти : матеріали Х Всеукр. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 15 квітня 2019 р. / за. заг. ред. О. М. Школи. – Харків, 2019. – С. 65–70.
Ключові слова
психоемоційні та фізіологічні особливості студентів, рівень адаптування організму до навчальної діяльності.
