Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1123
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шалепа, Олександр | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T11:24:10Z | - |
dc.date.available | 2020-08-25T11:24:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1123 | - |
dc.description | Шалепа О. Г. Фізіологічні аспекти та основні передумови рішення питань адаптації до навчальної діяльності / О. Г. Шалепа // Сучасні тенденції та перспективи гармонійного розвитку учнівської та студентської молоді в умовах ступеневої освіти : матеріали Х Всеукр. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 15 квітня 2019 р. / за. заг. ред. О. М. Школи. – Харків, 2019. – С. 65–70. | en_US |
dc.description.abstract | З огляду на психоемоційні та фізіологічні особливості студентів, особливу увагу необхідно приділяти питанням їхньої адаптації до навчальної діяльності. Існує кілька причин актуальності вивчення професійної адаптації. По-перше, рівень адаптаційних можливостей визначає успішність оволодіння професією, безпосередньо стосуючись формування динамічного професійного стереотипу [1]. По-друге, рівень адаптування організму визначає досконалість і міцність системи, що забезпечує розвиток адекватних умов і режиму професійної діяльності функціональних змін. І, по-третє, гнучкість і досконалість адаптаційних механізмів, їх потенційні можливості забезпечують високий рівень професійної стійкості, працездатності, а також сприяють збереженню і зміцненню здоров'я | en_US |
dc.subject | психоемоційні та фізіологічні особливості студентів, рівень адаптування організму до навчальної діяльності. | en_US |
dc.title | Фізіологічні аспекти та основні передумови рішення питань адаптації до навчальної діяльності | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
статья Шалепа Адаптація до навчання в роботі.doc | 70 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.