Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1123
Назва: | Фізіологічні аспекти та основні передумови рішення питань адаптації до навчальної діяльності |
Автори: | Шалепа, Олександр |
Ключові слова: | психоемоційні та фізіологічні особливості студентів, рівень адаптування організму до навчальної діяльності. |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | З огляду на психоемоційні та фізіологічні особливості студентів, особливу увагу необхідно приділяти питанням їхньої адаптації до навчальної діяльності. Існує кілька причин актуальності вивчення професійної адаптації. По-перше, рівень адаптаційних можливостей визначає успішність оволодіння професією, безпосередньо стосуючись формування динамічного професійного стереотипу [1]. По-друге, рівень адаптування організму визначає досконалість і міцність системи, що забезпечує розвиток адекватних умов і режиму професійної діяльності функціональних змін. І, по-третє, гнучкість і досконалість адаптаційних механізмів, їх потенційні можливості забезпечують високий рівень професійної стійкості, працездатності, а також сприяють збереженню і зміцненню здоров'я |
Опис: | Шалепа О. Г. Фізіологічні аспекти та основні передумови рішення питань адаптації до навчальної діяльності / О. Г. Шалепа // Сучасні тенденції та перспективи гармонійного розвитку учнівської та студентської молоді в умовах ступеневої освіти : матеріали Х Всеукр. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 15 квітня 2019 р. / за. заг. ред. О. М. Школи. – Харків, 2019. – С. 65–70. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1123 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
статья Шалепа Адаптація до навчання в роботі.doc | 70 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.