Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1123
Title: Фізіологічні аспекти та основні передумови рішення питань адаптації до навчальної діяльності
Authors: Шалепа, Олександр
Keywords: психоемоційні та фізіологічні особливості студентів, рівень адаптування організму до навчальної діяльності.
Issue Date: 2019
Abstract: З огляду на психоемоційні та фізіологічні особливості студентів, особливу увагу необхідно приділяти питанням їхньої адаптації до навчальної діяльності. Існує кілька причин актуальності вивчення професійної адаптації. По-перше, рівень адаптаційних можливостей визначає успішність оволодіння професією, безпосередньо стосуючись формування динамічного професійного стереотипу [1]. По-друге, рівень адаптування організму визначає досконалість і міцність системи, що забезпечує розвиток адекватних умов і режиму професійної діяльності функціональних змін. І, по-третє, гнучкість і досконалість адаптаційних механізмів, їх потенційні можливості забезпечують високий рівень професійної стійкості, працездатності, а також сприяють збереженню і зміцненню здоров'я
Description: Шалепа О. Г. Фізіологічні аспекти та основні передумови рішення питань адаптації до навчальної діяльності / О. Г. Шалепа // Сучасні тенденції та перспективи гармонійного розвитку учнівської та студентської молоді в умовах ступеневої освіти : матеріали Х Всеукр. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 15 квітня 2019 р. / за. заг. ред. О. М. Школи. – Харків, 2019. – С. 65–70.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1123
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
статья Шалепа Адаптація до навчання в роботі.doc70 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.