Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1114
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мірошниченко, В.І. | - |
dc.contributor.author | Ніжевська, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Протасенко, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T08:18:23Z | - |
dc.date.available | 2020-08-25T08:18:23Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1114 | - |
dc.description | Мірошниченко В. І.Методика формування рухових навичок учнів початковоі школи / В. І. Мірошниченко, Т. В.Ніжевська , А. В. Протасенко // Здоровье, спорт, реабилитация. – 2018. – № 1. . – С. 73–78. | en_US |
dc.description.abstract | дослідження – вдосконалити методику формування рухових навичок в учнів початкової школи. Завдання дослідження 1. Визначити вплив різнихсполучень умов виконання вправ на процесформування рухових навичок в акробатиці (наприкладі перекиду вперед). 2. Визначити моделі залежності рівня навченості досліджуваної вправи від різних сполучень умов їх виконання. Матеріал і етоди. В даному дослідженні взяли участь 218 дітей 7 років. З них 107 хлопчиків та 111 дівчаток. За умовами експерименту, окремо для хлопчиків і дівчаток, було створено по вісім дослідних груп, в кожній з яких було по 12-14 школярів. Методи дослідження: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічні спостереження, бесіди, педагогічний експеримент, методи планування багатофакторних експериментів, методи математичної статистики. Вплив різних сполучень умов виконання вправ (кількості повторень вправ, тривалості перерви між уроками і повтореннями) на результат навчання перекиду вперед визначався за планом повного факторного експерименту (ПФЕ) типу 23. Результати. Встановлено, що процесу навчання руховим повинні передувати спеціальні завдання, спрямовані на підвищення загального рівня вмінь керувати рухами в просторі, за часом і за ступенем м’язових зусиль. Організація виконання цих завдань найбільш ефективна на основі раціонального сполучення часу їх виконання. В основі навчання цим вмінням є метод термінової і поточної інформації про точність виконуваних вправ. Як методичні прийоми використовуються зорові і слухові обмежувачі рухів. Показана можливість керування процесом формування рухових навичок у школярів 7 років на уроках фізичної культури на основі регресійних моделей. Визначені оптимальні варіанти умов формування рухової навички перекиду вперед з урахуванням раціонального сполучення кількості повторень вправ, тривалістю перерви між уроками і повтореннями. Результати дослідження дають можливість вчителю фізичної культури оптимізувати процес навчання руховим діям, більш раціонально використовувати час уроку, підвищити його загальну та моторну щільність . | en_US |
dc.subject | учні початкової школи, рухові дії, умови формування рухової навички, регресійні моделі | en_US |
dc.subject | двигательные действия, условия формирования двигательного навыка, регрессионные модели | en_US |
dc.subject | motor actions, conditions for the formation of motor skills, regression models | en_US |
dc.title | Методика формування рухових навичок учнів початкової школи | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ніжевська 4.pdf | 649.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.