Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1110
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ГОНЧАРОВА, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T07:44:49Z | - |
dc.date.available | 2020-08-25T07:44:49Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1110 | - |
dc.description.abstract | Теоретичний аналіз літератури показав, що організація психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в процесі реалізації інклюзивної освіти сприяє адаптації та взаємодії дитини з соціальним середовищем. Психолого-педагогічний супровід дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами забезпечує формування шкільної готовності цих школярів та реалізується за допомогою завдань, напрямів діяльності фахівців (корекційних педагогів, психологів, логопедів). За допомогою підібраних методик було проведено констатувальний експеримент, який визначив рівень сформованості компонентів (мотиваційний, пізнавальний і вольовий) готовності до школи дітей з особливими освітніми потребами. Під час проведення формувального дослідження доведено, що порівняльний аналіз рівня розвитку компонентів готовності до шкільного навчання дітей з особливими освітніми потребами до і після формувального експерименту показав, що програма психолого-педагогічного супроводу позитивно вплинула на рівень шкільної готовності молодших школярів до навчання, значно знизились несприятливі фактори, які перешкоджали зростанню мотиваційного, пізнавального та вольового компонентів готовності до шкільного навчання дітей з особливими освітніми потребами. | en_US |
dc.subject | інклюзія, діти з особливими освітніми потребами, модель психолого-педагогічного супроводу, шкільна готовність | en_US |
dc.subject | инклюзия, дети с особыми образовательными потребностями, модель психолого-педагогического сопровождения, школьная готовность | en_US |
dc.subject | inclusion, children with special educational needs, model of psychological and pedagogical support, school readiness | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІВНОГО НАВЧАННЯ | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Аннотации дипломов_Гончарова ).docx | 31.11 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.