Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБУХТІЯРОВА, Роксалана-
dc.date.accessioned2020-08-25T07:43:08Z-
dc.date.available2020-08-25T07:43:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1109-
dc.description.abstractТеоретичний аналіз науково-педагогічної літератури з проблеми дослідження розвитку інклюзивної освіти в Україні вказує на її актуальність та багатоаспектність. На основі міжнародного досвіду аналізу діяльності асистента вчителя, окреслено його роль, функції, зміст роботи та встановлено, що у країнах із збереженою системою спеціальної освіти переважно використовується модель асистування. В роботі розроблено теоретичну модель діяльності асистента вчителя, яка охоплює визначені підходи, принципи, мету, завдання, функції, напрями педагогічної практики асистента вчителя та дає можливість прогнозувати удосконалення педагогічної діяльності асистента вчителя. На її основі розроблено педагогічно-діагностичний інструментарій, який спрямовано на вивчення напрямів педагогічної діяльності (організаційний, навчальний, спеціальний). Результати спостереження дали можливість вивчити організацію педагогічної діяльності асистента вчителя за визначеними нами напрямами. Доведено, що розроблена та впроваджена система удосконалення професійної діяльності асистента вчителя, представлена програмою тренінгових занять, сприяє формуванню спеціальних компетенцій асистентів вчителя, навичок ефективної взаємодії з усіма учасниками навчально-виховного процесу, що, безумовно, сприяє оптимізації визначених напрямів діяльності.en_US
dc.subjectінклюзивна освіта, асистент вчителя, тьютор, асистування, організаційно-педагогічні умовиen_US
dc.subjectинклюзивное образование, ассистент учителя, тьютор, ассистирование, организационно-педагогические условияen_US
dc.subjectinclusive education, teacher’s assistant, tutor, assistance, organizational and pedagogical conditionsen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІen_US
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аннотации дипломов_Бухтияроваdocx.docx16.39 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.