Аналіз проблеми моніторингу розвитку оздоровчої рухової активності майбутніх учителів фізичного виховання
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто та проаналізовано визначення різними науковцями терміну «оздоровча рухова активність». Методом аналізу досліджено різність понять моніторингу фізичного розвитку та моніторингу оздоровчої рухової активності. Проаналізовано основні аспекти моніторингу розвитку оздоровчої рухової активності (ОРА) майбутніх викладачів фізичного виховання. Надано визначення поняття «моніторинг розвитку оздоровчої рухової активності». Визначено ступінь необхідності ОРА.
Автор приходить до висновку, що моніторинг розвитку оздоровчо-рухової активності майбутніх учителів фізичного виховання – це науково обґрунтована, неперервна, діагностико-прогностична комплексна система збору, зберігання, аналізу і розповсюдження інформації про фізичний розвиток та його роль у фаховій підготовці майбутніх учителів фізичного виховання на основі їх відповідності визначеним цілям та отриманим результатам (комплексне відстеження розвитку за всіма показниками фахової підготовки).
Опис
Соколюк О. В. Аналіз проблеми моніторингу розвитку оздоровчої рухової активності майбутніх учителів фізичного виховання / О. В. Соколюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інженер.-пед. акад. – Харків, 2017. – Вип. 54-55. – С. 367–372.
Ключові слова
Моніторинг, фізичне виховання, оздоровча рухова активність, майбутні вчителі фізичного виховання, Мониторинг, физическое воспитание, оздоровительная двигательная активность, будущие учителя физического воспитания, Monitoring, physical education, health-improving motor activity, future physical education teachers
