МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проаналізовано сутність морального виховання учнів молодших класів учнів з порушеннями інтелекту, проаналізовано його складники та особливості, розкриті показники морального виховання в учнів даної категорії.
Обґрунтувано методики вивчення складових морального виховання в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту, проаналізовано їх зміст відповідно до визначених показників. Апробовано діагностування морального виховання в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту відповідно до вибраних діагностичних методик, які відбивають за змістом визначені показники досліджуваного явища. Описано рівні моральної вихованості учнів: достатній, середній, низький та надано їх характеристику.
Розроблено й упроваджено комплексну експериментальну корекційну програму з оптимізації морального виховання в учнів молодших класів спеціальної школи. Описано особливості реалізації даної програми. Проаналізовано її ефективність відповідно до показників, які вивчаються. Доведено її ефективність, яка полягає в тому, що в експериментальній групі збільшилась кількість дітей з достатнім й середнім рівнями моральної виховності.
Опис
Ключові слова
моральне виховання, учні молодших класів, порушення інтелекту, рівні, програма, moral education, students of junior grades, intelligence violations, ruins, program, моральное воспитание, учащиеся младших классов, нарушения интеллекта, урони, программа
