Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/104
Title: | МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ |
Other Titles: | Магістерська робота (анотація) |
Authors: | Немченко |
Keywords: | моральне виховання, учні молодших класів, порушення інтелекту, рівні, програма moral education, students of junior grades, intelligence violations, ruins, program моральное воспитание, учащиеся младших классов, нарушения интеллекта, урони, программа |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Проаналізовано сутність морального виховання учнів молодших класів учнів з порушеннями інтелекту, проаналізовано його складники та особливості, розкриті показники морального виховання в учнів даної категорії. Обґрунтувано методики вивчення складових морального виховання в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту, проаналізовано їх зміст відповідно до визначених показників. Апробовано діагностування морального виховання в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту відповідно до вибраних діагностичних методик, які відбивають за змістом визначені показники досліджуваного явища. Описано рівні моральної вихованості учнів: достатній, середній, низький та надано їх характеристику. Розроблено й упроваджено комплексну експериментальну корекційну програму з оптимізації морального виховання в учнів молодших класів спеціальної школи. Описано особливості реалізації даної програми. Проаналізовано її ефективність відповідно до показників, які вивчаються. Доведено її ефективність, яка полягає в тому, що в експериментальній групі збільшилась кількість дітей з достатнім й середнім рівнями моральної виховності. |
URI: | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/104 |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Аннотация_НЕМЧЕНК0_2019.docx | 17.01 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.