Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/103
Title: | ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Other Titles: | Магістерська робота (анотація) |
Authors: | Костіна, Тетяна |
Keywords: | майбутні бакалаври, спеціальна освіта, моральність, виховання, програма, рівні future bachelor 's degrees, special education, morality, education, program, levels будущие бакалавры, специальное образование, моральность, воспитание, программа, уровни |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | У роботі проаналізовано наукові підходи до вивчення понять «мораль» та «моральність». Проаналізовано сутність морального виховання та його структура, визначено моральні якості, які є необхідними в професійній діяльності майбутнього корекційного педагога. У другому розділі, ґрунтуючись на комплексному підході, представлено конструкт діагностичних методик, який дозволив вивчити й охарактеризувати стан вихованості моральності у студентів, що навчаються за освітньо-професійною програмою Спеціальна освіта. Описано процедуру та результати діагностики констатувального етапу дослідження, який дозволив визначити й охарактеризувати такі рівні вихованості моральності здобувачів вищої освіти: високий, середній, низький. Доведено, що дані діагностики свідчать про необхідність розробки й впровадження програми формування моральності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти. У третьому розділі представлена програма формування моральності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти, яка передбачає застосування інтерактивних засобів впливу на здобувачів вищої освіти та реалізовується у позаадуторний час. Результати впровадження програми проаналізовані й описані та свідчать про її ефективність. |
URI: | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/103 |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Аннотация_Костина_2019.docx | 17.2 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.