Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1021
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мілаш, О. | - |
dc.contributor.author | Мицюра, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-03T11:45:22Z | - |
dc.date.available | 2020-08-03T11:45:22Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1021 | - |
dc.description | Мілаш О. О. Сучасні підходи до формування виразності мовлення дошкільників / О. О. Мілаш, І. О. Мицюра // Теорія та методика навчання: проблеми та пошуки : зб. наук. праць / ХНПУ ім.Г.С.Сковороди. – Харків, 2019. – Вип.16. – С. 92–99. | en_US |
dc.description.abstract | У статті йдеться про важливість формування виразності мовлення дітей дошкільного віку, оскільки цей процес безпосередньо з провіднгими психо-фізіологічними функціями. Схарактеризовано основні показники виразності: просодика, мелодика, ритм. темп, тембр голосу тощо. | en_US |
dc.subject | виразність, мовлення, дошкільники, характеристика, показник, темп, ритм | en_US |
dc.subject | expressiveness, speech, preschoolers, characteristics, indicator, pace, rhythm | en_US |
dc.title | Сучасні підходи до формування виразності мовлення дошкільників | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА НАВЧАННЯ.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.