Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1021
Назва: Сучасні підходи до формування виразності мовлення дошкільників
Автори: Мілаш, О.
Мицюра, Ірина
Ключові слова: виразність, мовлення, дошкільники, характеристика, показник, темп, ритм
expressiveness, speech, preschoolers, characteristics, indicator, pace, rhythm
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про важливість формування виразності мовлення дітей дошкільного віку, оскільки цей процес безпосередньо з провіднгими психо-фізіологічними функціями. Схарактеризовано основні показники виразності: просодика, мелодика, ритм. темп, тембр голосу тощо.
Опис: Мілаш О. О. Сучасні підходи до формування виразності мовлення дошкільників / О. О. Мілаш, І. О. Мицюра // Теорія та методика навчання: проблеми та пошуки : зб. наук. праць / ХНПУ ім.Г.С.Сковороди. – Харків, 2019. – Вип.16. – С. 92–99.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1021
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА НАВЧАННЯ.pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.