Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1021
Назва: | Сучасні підходи до формування виразності мовлення дошкільників |
Автори: | Мілаш, О. Мицюра, Ірина |
Ключові слова: | виразність, мовлення, дошкільники, характеристика, показник, темп, ритм expressiveness, speech, preschoolers, characteristics, indicator, pace, rhythm |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про важливість формування виразності мовлення дітей дошкільного віку, оскільки цей процес безпосередньо з провіднгими психо-фізіологічними функціями. Схарактеризовано основні показники виразності: просодика, мелодика, ритм. темп, тембр голосу тощо. |
Опис: | Мілаш О. О. Сучасні підходи до формування виразності мовлення дошкільників / О. О. Мілаш, І. О. Мицюра // Теорія та методика навчання: проблеми та пошуки : зб. наук. праць / ХНПУ ім.Г.С.Сковороди. – Харків, 2019. – Вип.16. – С. 92–99. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1021 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА НАВЧАННЯ.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.