Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1014
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАкімова, Олена-
dc.contributor.authorКузнецова, Оксана-
dc.contributor.authorЧала, Інна-
dc.date.accessioned2020-08-03T08:52:39Z-
dc.date.available2020-08-03T08:52:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1014-
dc.descriptionАкімова О. М. Зміст педагогічного менеджменту у ході формування організаційних умінь студентів закладів вищої освіти / О. М. Акімова, О. В. Кузнецова, А. Г. Чала // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя : КПУ, 2019. – Вип. 63. – Т. 2. – С. 5–11.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлюється одна з актуальних проблем підготовки майбутніх учителів закладів загальної середньої освіти – зміст педагогічного менеджменту в процесі формування організаційних умінь студентів. Зокрема, визначається значущість формування в студентів комплексу організаційних умінь, як-от уміння визначати цілі й завдання майбутньої діяльності, прогнозувати шляхи, способи дій, засоби досягнення поставлених завдань; здійснювати самоконтроль та самовиховання. Висвітлюються теоретичні аспекти змісту, цілей, завдань педагогічного менеджменту в процесі формування організаційних умінь студентів закладів вищої освіти.en_US
dc.subjectпедагогічний менеджмент, організаційні вміння студентів, професійна мотивація, мотивація студентів до опановування організаційними уміннями, управлінська діяльністьen_US
dc.subjectpedagogical management, students 'organizational skills, professional motivation, students' motivation to master organizational skills, managerial activity.en_US
dc.titleЗміст педагогічного менеджменту у ході формування організаційних умінь студентів закладів вищої освітиen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chala_st_6.pdf316.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.