Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1011
Назва: Розвиток мовленнєво-комунікативної культури майбутніх учителів початкових класів в умовах реформування освіти
Автори: Чала, Анна
Ключові слова: мовленнєво-комунікативна культура, мовне питання, майбутні учителі початкових класів, культура мовлення, сленг, мовна особистість, мовленнєва культура, українська літературна мова, реформа, мовна освіта, лексика, знання студентів
speech-communicative culture, the language issue, future primary school teachers, the culture of speech, slang, linguistic personality, speech culture, the Ukrainian literary language, reform, language education, vocabulary, knowledge of students
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті автором здійснено аналіз основних шляхів і засобів покращення мовленнєво-комунікативної культури майбутніх учителів початкових класів. Матеріали статті висвітлюють одну з актуальних проблем підготовки майбутніх педагогів – розвиток мовленнєво-комунікативної культури майбутніх учителів початкових класів в умовах реформування освіти. Висвітлюється проблема формування мовленнєво-комунікативної культури у майбутніх учителів початкової школи та визнаються основні шляхи і засоби щодо її удосконалення. У публікації представлено аналіз категорії «мовленнєва культура» як лінгвістичного і соціопедагогічного феномена, розкрито концептуальні засади та технології її розвитку у майбутніх учителів під час навчання у вищому навчальному закладі. Для підвищення розвитку мовленнєво-комунікативної культури майбутніх учителів початкових класів у статті пропонується ряд заходів, серед яких визначаються найбільш дієві. Приділяється увага формуванню й розвитку пізнавальних мотивів, що впливають на знання й уміння студентів відповідно до їх майбутньої професії.
Опис: Чала А. Г. Розвиток мовленнєво-комунікативної культури майбутніх учителів початкових класів в умовах реформування освіти [Електронний ресурс] / А. Г. Чала // Педагогічний дискурс. – 2017. – Вип. 22. – С. 183–187. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_34. – Назва з екрана.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1011
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chala_st_2.pdf389.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.