Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1010
Title: | Формування полілінгвальної й полікультурної компетентностей майбутніх педагогів освітніх закладів України в умовах білінгвізму |
Authors: | Чала, Алла |
Keywords: | полілінгвальність і полікультурність, білінгвізм, мова національних меншин, вища освіта, заклад вищої освіти, організація освітнього процесу, полілінгвальна й полікультурна освіта, полілінгвальна й полікультурна компетентність, педагогічна діагностика, новий закон «Про освіту» polyilingualism and multiculturalism, bilingualism, language of national minorities, higher education, higher educational institution, organization of educational process, polylingual and multicultural education, polylingual and multicultural competence, pedagogical diagnostics, new law «On Education» |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | У статті уточнено поняття «полілінгвальна освіта» в умовах білінгвізму в контексті розвитку сучасного світу; здійснено інтерпретацію понять «полілінгвальна компетентність», «полікультурна компетентність». Визначено сутність організації освітнього процесу на засадах полілінгвальності у закладах вищої освіти. Охарактеризовано полілінгвальні й полікультурні засади організації освітнього процесу у вищій школі України. Звернено увагу на формування полілінгвальної й полікультурної компетентності як ключових у професійній підготовці майбутніх фахівців в умовах сучасного культурно різноманітного суспільства. |
Description: | Чала А. Г. Формування полілінгвальної й полікультурної компетентностей майбутніх педагогів освітніх закладів України в умовах білінгвізму / А. Г. Чала // Педагогічні науки : зб. наук. праць. –Херсон, 2017. – № 79. – Вип. LXXIX.. – Т. 2. – С. 185–190. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1010 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chala_st_1.pdf | 377.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.