Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГирка, Ірина-
dc.date.accessioned2020-02-18T13:14:57Z-
dc.date.available2020-02-18T13:14:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/100-
dc.descriptionГирка І. В. Особливості трактування понять «позиціонування», «стратегія», «стратегія позиціонування» у науковій літературі / І. В. Гирка // Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ: зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф.(Київ, 16-17 листопада 2019 р.). – Київ: Педагогічна думка, 2019. – С. 414–417-
dc.subjectпозиціонування, брендинг, стратегія, стратегія позиціонування, іміджen_US
dc.subjectpositioning, branding, strategy, positioning strategy, imageen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ТРАКТУВАННЯ ПОНЯТЬ «ПОЗИЦІОНУВАННЯ», «СТРАТЕГІЯ», «СТРАТЕГІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ» У НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІen_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості трактування.pdf241.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.