Історико-педагогічний аналіз дефініції «толерантність»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті проаналізовано проблему толерантності у працях зарубіжних та вітчизняних науковців в історичному онтогенезі, крізь призму різних наукових галузей та з точки зору різних наукових підходів та аспектів. Встановлено, що феномен «толерантність» є складною багатоаспектною міждисциплінарною категорією, яка досліджувалася багатьма сучасними науковцями, крім того, кожен автор по-своєму трактує дане поняття. З’ясовано, що єдність розуміння сутності толерантності сучасними науковцями полягає в тому, що даний феномен здебільшого розглядали як особистісну рису; якість відносин між людьми; здатність приймати відмінності іншої людини, поважати право інших бути такими, якими вони є.

Опис

Борзик О. Б. Історико-педагогічний аналіз дефініції «толерантність» / О. Б. Борзик // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Педагогіка, психологія, філософія : зб. наук. праць / редкол. С. М. Ніколаєнко (відп. ред.) та ін. – Київ : Міленіум, 2017. – Вип. 277. – С. 13–18.

Ключові слова

толерантність, міжособистісні відносини, людські взаємини, терпимість., tolerance, interpersonal relationships, human relations, liberality., толерантность, межличностные отношения, человеческие отношения, терпимость

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в