Формування організаційно-управлінських умінь у студентів педагогічних закладів вищої освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вирішення завдань, що стоять перед українською школою в контексті реалізації Концепції «Нова школа. Простір освітніх можливостей». У роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури й розкрито педагогічні аспекти формування організаційно-управлінських умінь у студентів педагогічних закладів вищої освіти.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування організаційно-управлінських умінь у студентів педагогічних закладів вищої освіти.
Відповідно до мети, обʼєкту, предмету визначено основні завдання дослідження: На основі аналізу наукових джерел надати психолого-педагогічну характеристику понять «організаційно-управлінські уміння» та встановити зв’язки між ними. Проаналізувати стан підготовки студентів до формування організаційно-управлінських умінь у студентів педагогічних закладів вищої освіти. Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування організаційно-управлінських умінь у студентів педагогічних закладів вищої освіти.
В роботі схарактеризовані поняття «організаційно-управлінські уміння» та сучасні підходи до формування організаційно-управлінських умінь у студентів педагогічних закладів вищої освіти. Визначено критерії й показники та виявлено сучасний стан готовності майбутніх учителів початкової школи до забезпечення даної роботи. Теоретично обґрунтовано й розроблено запропоновані педагогічні умови та описано специфіку їх впровадження в процесі викладання «Загальної педагогіки» у педагогічному закладі вищої освіти.
Доведено ефективність цілеспрямованої реалізації даних умов.
Опис
Докуніна А. І. Формування організаційно-управлінських умінь у студентів педагогічних закладів вищої освіти: магістерська робота спеціальності 073 «Менеджмент» / А. І. Докуніна ; наук. керівник Оксана Кузнецова. – Харків: КЗ «ХГПА» ХОР, 2018. – 123 с.
Ключові слова
професійно-педагогічна підготовка, майбутній учитель початкової школи, викладання, формування організаційно-управлінських умінь, professional and pedagogical training, future elementary school teacher, teaching, the formation of organizational and pedagogical skills, профессионально-педагогическая подготовка, будущий учитель начальной школы, преподавание, формирование организационно-педагогических умений
