Стратегія позиціонування ЗВО: від управління витратами до управління результатами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто суть поняття «позиціонування», обґрунтовано значення стратегій позиціонування закладів вищої освіти в Україні. Автором визначено, що потенційні студенти та їх батьки під час вибору ЗВО для здобуття вищої освіти керуються економічними, соціальними та освітніми критеріями. Автор приходить до висновку, що позиціонування створюється відповідно до потреб цільової аудиторії, а запровадження маркетингової стратегії позиціонування закладу вищої освіти сприяє модернізації або здійснення змін у діяльності ЗВО: у його структурі, корпоративній культурі, що сприятиме забезпеченню його конкурентоспроможності як на ринку праці, так й на ринку освітніх послуг.

Опис

Харківська А. А. Стратегія позиціонування ЗВО: від управління витратами до управління результатами / А. А. Харківська // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених / Дрогобиц. держ. пед. ун-т імені Івана Франка. – Дрогобич : Гельветика, 2018 – Вип. 22. – Т. 2. – С. 133–138.

Ключові слова

стратегія, позиціонування, заклад вищої освіти, маркетингові комунікації, strategy, positioning, institution of higher education, marketing communication

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в