Сутність поняття «художня інтеграція» в педагогіці мистецтва

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Художня інтеграція є об’єктивно сформованим, реально існуючим явищем, яке відображає сутність тих складних процесів, які історично склалися і протікають у всіх сферах художньої діяльності, детермінуючи розвиток системи мистецтв і характер художнього пізнання майбутнього вчителя. Диференціація мистецтв на види і інтеграція їх шляхом взаємодії, взаємообміну і синтезу матеріалу, елементів художньої мови, засобів художньої виразності різних видів мистецтва лежать в основі визначення інтегративної сутності художнього пізнання, яке спирається на цілісність процесів образного мислення і сприйняття художніх явищ.

Опис

Пилипенко Н. В. Сутність поняття «художня інтеграція» в педагогіці мистецтва / Н. В. Пилипенко // Молодь, освіта, наука, культура і національна самовідомість в умовах європейської інтеграції: зб. матеріалів ХХІ Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 24 квітня 2018 р./ редкол.: І. І. Тимошенко (відп. ред.) та ін. – Київ: Європейського університету, 2018. – С. 295–298.

Ключові слова

художня інтеграція, інтеграція, педагогіка мистецтва, інтеграція, мистецтво, artistic integration, integration, art pedagogy, integration, art, художественная интеграция, интеграция, педагогика искусства, интеграция, искусство

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в