Корекція мелодико-інтонаційних порушень у дітей дошкільного віку засобами музичного мистецтва
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дипломна робота присвячена проблемі вивчення та корекції мелодико-інтонаційної сторони мовлення дітей дошкільного віку. В роботі проаналізовано стан проблеми в загальній та спеціальній психологічній, логопедичній та педагогічній літературі, окреслено сутність таких понять: «мелодика мови», «інтонація», «просодика», «мелодико-інтонаційна сторона мовлення», «засоби музичного мистецтва»; обгрунтовано та розроблено програму корекції мелодико-інтонаційної сторони мовлення за допомогою засобів музичного мистецтва. Робота розкриває зміст, критерії, показники та рівні сформованості мелодико-інтонаційної сторони мовлення. Розкрито базові принципи організації корекційних музичних занять для дітей.
В цілому, розглянута робота має теоретичну та практичну значимість і виконана за актуальною темою, оскільки сформованість мелодико-інтонаційної сторони мовлення є частиною гармонійного розвитку особистості. В роботі розглянуто теоретичні засади розвитку дітей з мелодико-інтонаційними порушеннями, акцентується увага на значущості систематичних музичних занять з такою групою дітей
Опис
Самохіна А. Корекція мелодико-інтонаційних порушень у дітей дошкільного віку засобами музичного мистецтва : кваліфікаційна робота магістра за cпецiальнicтю 016 Cпеціальна освіта / А. Самохіна ; наук. кер. А. Пєхарєва. – Харків, 2024
Ключові слова
мелодико-інтонаційні порушення, логопедична корекція, засоби музичного мистецтва, музична діяльність, melodic and intonation disorders, logopedic correction, means of musical art, musical activity
