Особливості використання дидактичних ігор у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільників з особливими освітніми потребами
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті висвітлені питання формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Основний акцент зроблено на особливостях організації корекційної допомоги дітям з порушенням мовленнєвого розвитку, а саме загальним недорозвиненням мовлення. Обґрунтована необхідність використання ігрових методів та прийомів у роботі з дошкільниками на підставі типу провідної діяльності. Визначено важливість врахування особливостей провідної діяльності під час планування освітньої роботи з дітьми.. Надані практичні рекомендації щодо особливостей організації корекційної допомоги з урахуванням типу провідної діяльності дитини дошкільного віку та визначені методичні аспекти використання дидактичних ігор у сучасній системі освітньо-корекційного процесу.
Опис
Калініна Т. С. Особливості використання дидактичних ігор у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільників з особливими освітніми потребами / Тетяна Калініна, Алла Яцинік // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – № 1(355). – С. 115-121
Ключові слова
діти з особливими освітніми потребами, провідна діяльність, ігрова діяльність, структура гри, дидактичні ігри, принципи побудови освітнього процесу, children with special educational needs, leading activity, game activities, game structure, didactic games, principles of building educational process
