Застосування інформаційних технологій у навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дипломна робота присвячена вивченню застосування інформаційних технологій у навчанні дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Актуальність дослідження зумовлена недостатністю пошуку ефективних методів адаптації навчального процесу для цієї категорії учнів.
У роботі формуються теоретичні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у спеціальній освіті, проаналізовано особливості когнітивного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями, а також визначено переваги та обмеження використання сучасних технологій у навчанні.
У межах експериментального дослідження було оцінено рівень володіння педагогами ІКТ, проведено порівняльний аналіз ефективності традиційних методів навчання та навчання з використанням ІКТ, а також розроблено систему навчання з адаптацією до потреб дітей з інтелектуальними порушеннями.
Результати підтверджують гіпотезу про те, що використання інформаційних технологій сприяє підвищенню рівня засвоєння навчального матеріалу, розвитку когнітивних навичок та соціальної адаптації учнів.
Дипломна робота містить рекомендації для педагогів щодо інтеграції інформаційних технологій у процес навчання дітей з інтелектуальними порушеннями, зокрема пропозиції щодо вибору програмного забезпечення, методів навчання та формування цифрової компетентності вчителів
Опис
Чиж Т. Застосування інформаційних технологій у навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра за cпецiальнicтю 016 Cпеціальна освіта / Т. Чиж; наук. кер. А. Пєхарєва. – Харків, 2024
Ключові слова
інформаційні технології, інтелектуальні порушення, спеціальна освіта, корекційна педагогіка, навчання молодших школярів, ІКТ, information technologies, intellectual disabilities, special education, remedial pedagogy, teaching younger students, ICT
