Психолого-педагогічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в умовах інклюзивного закладу освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дипломна робота присвячена дослідженню психолого-педагогічної адаптації дітей з особливими освітніми потребами (ООП) до навчання в умовах інклюзивного закладу освіти. В роботі вивчено стан проблеми адаптації дітей з ООП до шкільного навчання, визначена сутність адаптації та її основні фактори, ознаки готовності цих дітей до навчання та їх адаптації в умовах інклюзивної школи. Особливу увагу приділено змісту та особливостям психолого-педагогічної роботи по адаптації цієї категорії дітей до навчання. В роботі проведене та описане дослідження психолого-педагогічних особливостей адаптації молодших школярів з ООП в умовах інклюзивного закладу освіти. Обґрунтована програма дослідження особливостей адаптації, проведений аналіз результатів діагностики навчальної мотивації та комунікативної готовності дитини з ООП, що навчається в інклюзивному класі, а також досліджено рівень адаптованості дитини після проведеної з нею психолого-педагогічної роботи на четвертому році навчання. В дипломній роботі визначені умови психолого-педагогічної адаптації молодших школярів з ООП в інклюзивному закладі освіти, визначені особливості організації психолого-педагогічної роботи у період їх адаптації до навчання та розроблено програму сприяння адаптації та корекції дезадаптованості.

Опис

Коваль В. Психолого-педагогічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в умовах інклюзивного закладу освіти : магістерська робота освітнього ступеня магістр за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / В. Коваль ; наук. кер. А. Бровченко. – Харків, 2023

Ключові слова

інклюзивна освіта, молодші школярі з особливими освітніми потребами, адаптація до шкільного навчання, навчальна мотивація, готовність до школи, інклюзивне шкільне середовище, психолого-педагогічний супровід дітей з ООП, inclusive education, younger schoolchildren with special educational needs, adaptation to schooling, educational motivation, readiness for school, inclusive school environment, psychological and pedagogical support of children with disabilities

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в