Психолого-педагогічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в умовах інклюзивного закладу освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дипломна робота присвячена дослідженню психолого-педагогічної адаптації дітей з особливими освітніми потребами (ООП) до навчання в умовах інклюзивного закладу освіти. В роботі вивчено стан проблеми адаптації дітей з ООП до шкільного навчання, визначена сутність адаптації та її основні фактори, ознаки готовності цих дітей до навчання та їх адаптації в умовах інклюзивної школи. Особливу увагу приділено змісту та особливостям психолого-педагогічної роботи по адаптації цієї категорії дітей до навчання.
В роботі проведене та описане дослідження психолого-педагогічних особливостей адаптації молодших школярів з ООП в умовах інклюзивного закладу освіти. Обґрунтована програма дослідження особливостей адаптації, проведений аналіз результатів діагностики навчальної мотивації та комунікативної готовності дитини з ООП, що навчається в інклюзивному класі, а також досліджено рівень адаптованості дитини після проведеної з нею психолого-педагогічної роботи на четвертому році навчання.
В дипломній роботі визначені умови психолого-педагогічної адаптації молодших школярів з ООП в інклюзивному закладі освіти, визначені особливості організації психолого-педагогічної роботи у період їх адаптації до навчання та розроблено програму сприяння адаптації та корекції дезадаптованості.
Опис
Коваль В. Психолого-педагогічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в умовах інклюзивного закладу освіти : магістерська робота освітнього ступеня магістр за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / В. Коваль ; наук. кер. А. Бровченко. – Харків, 2023
Ключові слова
інклюзивна освіта, молодші школярі з особливими освітніми потребами, адаптація до шкільного навчання, навчальна мотивація, готовність до школи, інклюзивне шкільне середовище, психолого-педагогічний супровід дітей з ООП, inclusive education, younger schoolchildren with special educational needs, adaptation to schooling, educational motivation, readiness for school, inclusive school environment, psychological and pedagogical support of children with disabilities
