До проблеми вивчення розвитку сприйняття у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається процес розвитку сприйняття у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. Описуються етапи та наводяться приклади на користь розвитку сприйняття в процесі корекційної роботи з дітьми, які мають інтелектуальні порушення
Опис
Калініна Т. С. До проблеми вивчення розвитку сприйняття у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту / Т. С. Калініна, Є. М. Бортник // Scientific achievements of contemporary society : The 2nd International scientific and practical conference (London, United Kingdom September 12-14, 2024). – London : Cognum Publishing House, 2024. – Р. 234–239
Ключові слова
діти молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту, сприйняття, сенсорні еталони, інтелект, вищі психічні функції
