Квазіпрофесійна дидактико-методична підготовка майбутніх учителів
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Суть квазіпрофесійної дидактико-методичної підготовки майбутніх учителів полягає в реалізації елементів фахової діяльності, а саме: формування в них методичного досвіду, вдосконалення методичної майстерності під час самоосвіти, розвитку методичної активності, здійснення педагогічної рефлексії, реалізації професійної творчості, що відбувається під час аудиторної та позааудиторної роботи. Крім того, квазіпрофесійна дидактико-методична діяльність здобувачів вищої освіти є однією з умов формування основ професійного самовдосконалення та самореалізації майбутнього вчителя
Опис
Упатова І. П. Квазіпрофесійна дидактико-методична підготовка майбутніх учителів / І. П. Упатова //
Фахова передвища освіта. – Київ : Науково-методичнй центр, 2022. – № 4. – С. 29–31.
Ключові слова
квазіпрофесійна підготовка, методичний досвід, педагогічна рефлексія, фахова самореалізація майбутнього вчителя, quasi-professional training, methodological experience, pedagogical reflection, professional self-realization of the future teacher
