Квазіпрофесійна дидактико-методична підготовка майбутніх учителів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Суть квазіпрофесійної дидактико-методичної підготовки майбутніх учителів полягає в реалізації елементів фахової діяльності, а саме: формування в них методичного досвіду, вдосконалення методичної майстерності під час самоосвіти, розвитку методичної активності, здійснення педагогічної рефлексії, реалізації професійної творчості, що відбувається під час аудиторної та позааудиторної роботи. Крім того, квазіпрофесійна дидактико-методична діяльність здобувачів вищої освіти є однією з умов формування основ професійного самовдосконалення та самореалізації майбутнього вчителя

Опис

Упатова І. П. Квазіпрофесійна дидактико-методична підготовка майбутніх учителів / І. П. Упатова // Фахова передвища освіта. – Київ : Науково-методичнй центр, 2022. – № 4. – С. 29–31.

Ключові слова

квазіпрофесійна підготовка, методичний досвід, педагогічна рефлексія, фахова самореалізація майбутнього вчителя, quasi-professional training, methodological experience, pedagogical reflection, professional self-realization of the future teacher

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в