Розвиток гендерної соціальності здобувачів і здобувачок освіти у педагогічних закладах фахової передвищої освіти.
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дисертації представлено теоретичне узагальнення та практичне
розв’язання гостро актуальної сьогодні наукової проблеми розвитку ґендерної
соціальності здобувачів і здобувачок освіти у педагогічних закладах фахової
передвищої освіти. Своєчасність і важливість звернення до цієї теми
обумовлюється тим, що запити і реалії сучасного суспільства вимагають
гендерної рівності як важливого приоритету підготовки майбутніх фахівців і
фахівчинь, здатних працювати в нових мінливих умовах ринку праці й втілювати
гендерночутливі погляди і переконання, будуючи майбутнє України. Про
актуальність проблеми свідчить затвердження державою законодавчих актів,
серед яких свалена Кабінетом Міністрів України вже у період військового стану
Стратегія впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року та
операційний план заходів на 2022-2024 роки з її реалізації, де наголошується,
зокрема, на необхідності урахування принципу забезпечення рівних прав та
можливостей жінок і чоловіків як пріоритетного завдання виховної роботи у
закладах фахової передвищої освіти. The dissertation presents a theoretical generalization and a practical solution to
the acutely relevant today’s scientific problem of the development of gender sociality of
male and female students of education in pedagogical institutions of professional pre-
higher education. The timeliness and importance of addressing this topic is determined
by the fact that the demands and realities of modern society require gender equality as
an important priority for the training of future professionals who are able to work in the
new changing conditions of the labor market and embody gender-sensitive views and
beliefs, building the new future of Ukraine. The relevance of the raised issue is
evidenced by the state’s approval of a number of legislative acts, including the Strategy
for the Implementation of Gender Equality in Education until 2030 and the Operational
Plan of Measures for its Implementation for 2022-2024, which was approved by the
Cabinet of Ministers of Ukraine already during the martial law period, which
emphasizes, in particular, on the necessity of education taking into account the principle
of ensuring equal rights and opportunities of women and men as a priority task of
educational work in the institutions of professional preliminary higher education. The
dissertation study consists of an introductory part, two chapters, general conclusions, a
list of used sources and appendices. The introduction of the dissertation substantiates the
choice of the topic, its relevance, defines the object, subject, goal, task, research
methods, formulates the scientific novelty and practical significance of the work,
provides information on the implementation and approval of the results of the
dissertation.
Опис
Нечитайло Ю. С. Розвиток гендерної соціальності здобувачів і здобувачок освіти у педагогічних закладах фахової передвищої освіти : дис. ... д-ра філософії : 231 Соціальна робота / Ю. С. Нечитайло ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. - Харків, 2023. - 502 с.
Ключові слова
соціалізація, гендерна соціалізація, гендерна соціальність, студентська молодь, фахова передвища освіта, socialization; gender socialization; gender sociality; young people who are studying; vocational higher education.
