Модель підготовки майбутніх працівників соціальної сфери до здійснення соціальнопедагогічного супроводу неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто особливості реалізації структурно-логічної моделі підготовки майбутніх працівників соціальної сфери до здійснення соціальнопедагогічного супроводу неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням. На основі вивчення науково-педагогічних джерел сформульовано головне поняття дослідження, а саме ‒ «підготовка майбутніх працівників соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічного супроводу неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням». У дослідженні його визначено як процес набуття майбутніми соціальними працівниками сукупності знань, умінь і навичок, що використовуються під час вирішення специфічних соціальних проблем (профілактика повторних правопорушень, антисоціальних явищ, профілактика алко- та наркозалежності, педагогічної занедбаності та безпритульності тощо) із ресоціалізації неповнолітнього правопорушника, результатом чого (процесу) є здатність майбутнього працівника соціальної сфери вирішувати відповідні професійні завдання (освітні, соціальнотерапевтичні, правозахисні, психолого-реабілітаційні, консультаційні тощо). У результаті аналізу науково-педагогічної літератури засвідчено важливість підвищення рівня готовності працівників соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічного супроводу неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням. Для вирішення цього питання було запропоновано структурно-логічну модель, що складається з чотирьох блоків (цільовий – визначення мети і завдань; теоретико-методологічний – визначення методологічних підходів і дидактичних принципів; змістовнотехнологічний – визначення етапів, педагогічних умов, методів, форм і засобів та їх обґрунтування; діагностувальний – визначення критеріїв, показників, рівнів та їх результату)
Опис
Анголенко В. В. Модель підготовки майбутніх працівників соціальної сфери до здійснення соціальнопедагогічного супроводу неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням / В. В. Анголенко // Modern pedagogical models of the formation and development of specifically scientific pedagogical phenomena: international collective monograph / edited by G. F. Ponomarova, A. A. Kharkivska,
L. O. Petrychenko and other; Municipal Establishment «Kharkiv Humanitarian Pedagogical Academy» of Kharkiv Regional Council. – Publishing house OKTAN PRINT s.r.o., 2023. – Р. 462–500.
Ключові слова
підготовка майбутніх працівників соціальної сфери, соціально-педагогічній супровід, неповнолітні, звільнені від відбування покарання з випробуванням, служба пробації, training of future workers in the social sphere, socio-pedagogical support, minors, released from serving a sentence with probation, probation service.
