Цифрова платформа «Повір» – можливості для українського учнівства щодо подолання освітніх втрат і розривів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Проаналізовано діяльність ГО «ЕдКемп Україна» в межах антикризової ініціативи у травні–вересні 2022 р.: EdCamp-академія та EdCamp табір для учнівства, телеграм-канал «Дорослі в ресурсі заради дітей» для батьківства та осіб, що їх замінюють. Виявлено так званий «подвійний негативний ефект», що спостерігався в роботі громадських організацій та установ, які працювали в цей час з дітьми. Встановлено, що подолання цього ефекту пов’язано з імплементацією в освітню діяльність трьох важливих наукових підходів (теорія самодетермінації, концепція «двох сигм» Б. Блума, теорія соціального навчання). З урахуванням цих підходів у межах державно-громадського проєкту з подолання освітніх втрат і розривів розроблено концепцію та готується пілотування онлайн-платформи «ПОВІР» для допомоги ученицям і учням України.

Опис

Елькін О. Цифрова платформа «Повір» – можливості для українського учнівства щодо подолання освітніх втрат і розривів / О. Елькін, О. Рассказова, В. Гринько // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2023) : збірник матеріалів (тез доповідей) 4го і 5го Міжнар. наук.-практ. WEB-форуму (Київ-Харків, 23-26 травня 2023 р.) / МОН України, УІПА, НАПН України, ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. – Вінниця : ТВОРИ, 2023. – Вип. 4. – С. 33–38.

Ключові слова

подолання освітніх втрат і розривів, онлайн-платформа «ПОВІР», антикризові ініціативи, ГО «ЕдКемп Україна», overcoming educational losses and gaps, online platform "POVIR", anti-crisis initiatives, NGO "EdCamp Ukraine".

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в