Адаптивний підхід до наставництва у вищій школі в умовах воєнного стану

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена проблем і організації педагогічного наставництва у закладі вищої освіти в умовах воєнного стану. Розглянуто проблема наставництва в ракурсі адаптивного підходу. Висвітлено сутність таких понять як «наставництво», «менторство», «фасилітація», «коучинг», «тьюторство», відстежено їх різницю та особливості вплив у на студентську молодь. Визначено взаємозв’язок фасилітативної діяльності з такими адаптивним принципами управління як принцип діалогічної взаємодії, принцип спрямованої самоорганізації, принцип відкритості, принцип резонансу. Шляхами мотивованої наставницької діяльності визначено залучення студентів до активного наставництва та волонтерства. За умов війни організація онлайн-наставництва стає дієвою компенсацією живої комунікації, забезпечує зворотний зв’язок зі студентами, налагоджує баланс між усіма учасниками освітнього процесу та розширює можливості свідомого спрямування студентів до самоорганізації.

Опис

Єрьоменко О. Адаптивний підхід до наставництва у вищій школі в умовах воєнного стану / О. Єрьоменко // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка : електронне наукове фахове видання, 2023. – Вип. 16 (31).

Ключові слова

заклад вищої освіти, наставництво, адаптивний підхід, ментор, коуч, тьютор, фасилітатор, технології, самоорганізація, institution of higher education, mentoring, adaptive approach, mentor, coach, tutor, facilitator, technologies, self-organization

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в