Психолого-педагогічний аналіз впливу освітніх технологій на розвиток образної пам’яті в дітей молодшого шкільного віку
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті представлені основні підходи зарубіжних та вітчизняних дослідників до тлумачення поняття «пам’ять», «освітні технології». На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито вплив освітніх технологій на розвиток образної пам’яті, що є однією з основних умов успішності навчання та необхідною умовою для накопичення «фонду знань» та «інтелектуальних умінь». Доведено, що успіх розвитку образної пам’яті залежить від того, як забезпечують педагоги керівництво цим процесом. Важливе значення для цього має передусім знання вчителем умов продуктивності запам’ятовування, відтворення та вміння керувати ними в навчальній діяльності. Розкрито, що одним із найважливіших стратегічних завдань на сучасному етапі модернізації вищої освіти України є забезпечення якості підготовки спеціалістів на рівні міжнародних стандартів. Розв’язання цього завдання можливе за умови зміни педагогічних методик та впровадження сучасних освітніх технологій навчання.
Опис
Бужинська С. М. Психолого-педагогічний аналіз впливу освітніх технологій на розвиток образної пам’яті в дітей молодшого шкільного віку / С. М. Бужинська, В. І. Одарченко // Педагогічні науки : зб. наук. праць Херсон. держ. ун-ту. – Херсон, 2017. – Вип. LXXV. – Том 1. – С . 108–113.
Ключові слова
аналіз, освітні технології, наочність, пам’ять, образна пам’ять, молодший шкільний вік, analysis, educational technology, visualization, memory, picturesque memory, primary school age, анализ, образовательные технологии, наглядность, память, образная память, младший школьный возраст
