ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У навчально-методичному посібнику представлено інформацію про передумови виникнення та етапи розвитку технологій в освіті. Розглянуто основні терміни та поняття, що характеризують педагогічні технології, розкрито механізми інтеграції освітніх технологій до освітнього процесу. На прикладі відомих освітніх технологій наведено їх класифікацію за основними критеріями, що дають можливість педагогічним працівникам знаходити потрібні технологічні рішення педагогічних завдань в галузі теорії виховання чи організації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти. Наведено приклади найбільш розповсюджених освітніх технологій, що можуть успішно використовуватись в педагогічному досвіді вчителів. Розроблено систему завдань для самостійної роботи, що забезпечують реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти у процесі вивчення курсу «Освітні технології». Навчально-методичний посібник орієнтовано на фахівців в галузі педагогіки, викладачів закладів вищої освіти, для здобувачів освіти освітнього ступеня «бакалавр», «магістр»

Опис

Освітні технології : навч.-метод. посібник для здобувачів освіти освітнього ступеня «бакалавр», «магістр» / уклад. : Г. Ф. Пономарьова, С. Б. Бєляєв, О. О. Бабакіна, В. А. Литвин ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2023. – 266 с.

Ключові слова

технологій в освіті, педагогічні технології, навчально-пізнавальна діяльність, самостійна робота здобувачів освіти, technologies in education, pedagogical technologies, educational and cognitive activity, independent work of education seekers

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в