ПРОЦЕДУРНА ІНТЕГРАЦІЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ У РОЗРОБЛЕННІ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасні вимоги до якості підготовки вчителів визначають необхідність формування системи знань і вмінь використовувати в професійній діяльності інноваційні педагогічні технології. Як результат, до системи завдань професійної педагогічної підготовки в умовах закладу вищої освіти слід умістити забезпечення підготовки до розроблення і використання педагогічних технологій. У статті розглядається проблема визначення змісту професійної підготовки майбутнього вчителя до розроблення і використання педагогічних технологій як складника розроблення системи про-
фесійної підготовки, що містить цілі, методи засоби реалізації і забезпечує умови для розроблення технологічного алгоритму практичної реалізації змісту професійної підготовки.
На підставі аналізу сучасних підходів до визначення змісту професійної підготовки здійснено процедурну інтеграцію положень компетентнісного, системного і технологічного підходів. Їх послідовне використання забезпечує можливість виділяти в структурі змісту фахової підготовки майбутніх учителів до розроблення і використання педагогічних технологій теоретичний і практичний складники, а також професійно важливі якості.
Опис
Бєляєв С. Б. Процедурна інтеграція методологічних підходів у розробленні змісту професійної підготовки / С. Б. Бєляєв // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед.. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 17–21.
Ключові слова
зміст професійної освіти, компетентнісний підхід, системний підхід, технологічний підхід, про- цедурна інтеграція, педагогічні технології, заклад вищої освіти, складники професійної підготовки, the content of vocational education, competence-based approach, system approach, technology approach, procedural integration, pedagogical technologies, higher education institution, components of vocational training, содержание профессионального образования, компетентностный подход, системный подход, технологический подход, процедурная интеграция, педагогические технологии, высшее учебное заведение, составляю- щие профессиональной подготовки
