Індивідуальний підхід на уроках фізичної культури до дітей різних вікових груп
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В тезах розповідається про індивідуальний підхід який потребує знання індивідуальності, тобто структурно-функціональної організації організму людини. З одного боку, вивчаються теоретичні передумови, практичні рекомендації, з іншого - оцінюються можливості й здатності досліджуваних до навчання, набуття і реалізації базових рухових умінь.
Успішність розробки системно-структурних відношень у фізичному розвитку людини є необхідною умовою побудови кільцевої залежності між діями, що застосовуються для управління, і відповідними реакціями, які коригують і уточнюють їхнє використання, виходячи з морфофункціональних характеристик особистості. Наскільки точно регулюватимуться відношення між ними, настільки успішно здійснюватиметься розвиток цілісної системи, функцію якої представляють ці взаємодії
Опис
Фоменко В. Х. Індивідуальний підхід на уроках фізичної культури до дітей різних вікових груп / В. Х. Фоменко, К. В. Петліченко // Сучасні технології в галузі фізичного виховання, спорту, фізичної терапії та ерготерапії : збірник наукових праць за матеріалами ХІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Харків, 4-5 квітня 2021 р.) / Національна академія Національної гвардії України, кафедра фізичної підготовки та спорту. – Харків, 2021. – Вип. 11. – С.107–109.
Ключові слова
індивідуальний підхід, структурно-функціональна організація організму людини, системно-структурні відношення, морфофункціональні характеристики особистості, individual approach, structural and functional organization of the human body, system-structurelations, morphofunctional characteristics of personalityral, индивидуальный подход, структурно-функциональная организация организма человека, системно-структурные отношения, морфофункциональные характеристики личности
