Формування часових і просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Магістерську роботу присвячено проблемі формуванню часових і просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. Уточнено сутність поняття «часові і просторові уявлення дітей старшого дошкільного віку» визначено його зміст і структуру. Встановлено, що значне місце у формуванні часових і просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку займає художня література, яка, впливаючи водночас на почуття і свідомість дитини, сприяє формуванню початкових математичних уявлень, вихованню позитивного емоційно-ціннісного сталення до навчання елементарним матиматичним уявленням та мотивує пізнавальну діяльність дітей старшого дошкільного віку. Розроблено, науково обґрунтовано та експериментально перевірено методи використання художньої літератури у процесі формуванні просторово – часових уявлень старших дошкільників. Доведено, що розроблені методи суттєво впливають на підвищення ефективності освітньої діяльності . На основі аналізу результатів дослідно-експериментальної роботи запропоновано методичні рекомендації щодо впровадження методів формуванні просторово – часових уявлень старших дошкільників засобами художньої літератури.

Опис

Решетняк Л. Б. Формування часових і просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури : пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальності 012 Дошкільна освіта / Л. Б. Решетняк; наук. керівник М. В. Роганова. – Харків, 2020. – 105 с.

Ключові слова

просторово-часові уявлення, художня література, діти старшого дошкільного віку, методи формування просторово-часових уявлень, пізнавальна діяльність, spatio-temporal representations, fiction, children of senior preschool age, methods of formation of spatio-temporal representations, cognitive activity

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в