Формування часових і просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Магістерську роботу присвячено проблемі формуванню часових і просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. Уточнено сутність поняття «часові і просторові уявлення дітей старшого дошкільного віку» визначено його зміст і структуру.
Встановлено, що значне місце у формуванні часових і просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку займає художня література, яка, впливаючи водночас на почуття і свідомість дитини, сприяє формуванню початкових математичних уявлень, вихованню позитивного емоційно-ціннісного сталення до навчання елементарним матиматичним уявленням та мотивує пізнавальну діяльність дітей старшого дошкільного віку.
Розроблено, науково обґрунтовано та експериментально перевірено методи використання художньої літератури у процесі формуванні просторово – часових уявлень старших дошкільників. Доведено, що розроблені методи суттєво впливають на підвищення ефективності освітньої діяльності .
На основі аналізу результатів дослідно-експериментальної роботи запропоновано методичні рекомендації щодо впровадження методів формуванні просторово – часових уявлень старших дошкільників засобами художньої літератури.
Опис
Решетняк Л. Б. Формування часових і просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури : пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальності 012 Дошкільна освіта / Л. Б. Решетняк; наук. керівник М. В. Роганова. – Харків, 2020. – 105 с.
Ключові слова
просторово-часові уявлення, художня література, діти старшого дошкільного віку, методи формування просторово-часових уявлень, пізнавальна діяльність, spatio-temporal representations, fiction, children of senior preschool age, methods of formation of spatio-temporal representations, cognitive activity
