Інноваційні технології у формуванні монологічного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелектуальної сфери.
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У магістерській роботі окреслена важливість формування монологічного мовлення молодших школярів з порушенням інтелекту, схарактеризовано доцільність використання інноваційних педагогічних технологій навчання у сучасному освітньому просторі. Під час опрацювання науково-педагогічної літератури з теми дослідження було визначено поняття монологічного мовлення, інноваційні педагогічні технології, особливості побудови освітньої роботи з школярами, які мають порушення інтелектуальної сфери. Аналіз наукових джерел та методичних доробок педагогів-практиків з окресленої теми дослідження дозволяє стверджувати про доцільність використання в процесі розвитку монологічного мовлення молодших школярів інноваційних педагогічних технологій. Розвиток мовлення передбачає формування всіх компонентів мовленнєвої діяльності: лексичної, граматичної, фонетичної.
Основними завданнями експериментального дослідження було визначено створення корекційної програми формування монологічного мовлення молодших школярів з порушенням інтелекту з використанням інноваційних педагогічних технологій, на підставі аналізу існуючих діагностичних методик виробити оптимальний діагностичний інструментарій визначення рівня монологічної компетентності у молодших школярів з порушенням інтелекту.
На підставі отриманих статистичних результатів експериментальної частини педагогічного дослідження було зафіксовано підвищення рівня розвитку монологічного мовлення в учнів молодших класів, які були залучені до проведення експерименту.
Опис
Невмержицька Н. Інноваційні технології у формуванні монологічного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелектуальної сфери : магістерська робота спеціальністі 016 Спеціальна освіта / Н. Невмержицька; наук. керівник Алла Яцинік. – Харків, 2020 р.
Ключові слова
монологічне мовлення, монологічна компетентність, інновація, інноваційні технології, порушення інтелекту, monologue speech, monologue competence, innovation, innovative technologies, intellectual disabilities, монологическая речь, монологическая компетентность, инновация, инновационные технологии, нарушения интеллекта
