Методологічні підходи до дослідження проблеми виховання ціннісного ставлення до природи майбутніх учителів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розкривається сутність методології. Обґрунтовано, що концептуальну розробку основ екологічної освіти і виховання, формування екологічної культури і екологічної свідомості особистості в цілому, і такого компонента, як ціннісне ставлення до природи, зокрема, слід здійснювати у межах сучасних методологічних підходів: культурологічного, компетентнісного, ноосферного, аксіологічного (ціннісного), екопсихологічного тощо

Опис

Молчанюк О. В. Методологічні підходи до дослідження проблеми виховання ціннісного ставлення до природи майбутніх учителів / О. В. Молчанюк // Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. праць / Харків. нац. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. член-кор. НАПН України А. В. Троцко. – Харків, 2018. – Вип. 44. – С. 66–79

Ключові слова

методологія, методологічний підхід, культурологічний підхід, культура, особистість, компетентнісний підхід, ноосферний підхід, аксіологічний підхід, екопсихологічний підхід, модернізація освіти, methodology, methodological approach, culturological approach, culture, personality, competency-based approach, noospheric approach, axiological approach, ecopsychological approach, modernization of education, методология, методологический подход, культурологический подход, культура, личность, компетентностный подход, ноосферный подход, аксиологический подход, экопсихологический подход, модернизация образования

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в