Структура професійної компетентності магістрів музичного мистецтва.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Публікація присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва – формуванню професійної компетентності. Зокрема, розкривається сутність таких понять, як «професійна компетентність учителя музичного мистецтва, викладача вищої школи, майбутнього викладача музичного мистецтва». Основна увага зосереджується на специфічних особливостях магістерської підготовки викладачів мистецького профілю на основі компетентнісного підходу. На основі аналізу наукових джерел з урахуванням особливостей музично-педагогічної діяльності, специфіки підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури визначено сутність поняття «професійна компетентність майбутнього викладача музичного мистецтва». Висвітлюються структурні компоненти професійної компетентності магістра музичного мистецтва (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, регулятивно-рефлексивний), що розкривають загальні та фахові компетентності (методологічну психолого-педагогічну, методичну, дослідницьку, музикознавчу та музично-виконавську).

Опис

Білостоцька О. В. Структура професійної компетентності магістрів музичного мистецтва / О. В. Білостоцька // Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук в Україні та країнах ЄС : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Люблін, 25-26 вересня 2020 р.). – Люблін, 2020. – С. 223–227.

Ключові слова

професійна компетентність, магістратура, викладач музичного мистецтва, професійна підготовка

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в