Структура професійної компетентності магістрів музичного мистецтва.
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Публікація присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва – формуванню професійної компетентності. Зокрема, розкривається сутність таких понять, як «професійна компетентність учителя музичного мистецтва, викладача вищої школи, майбутнього викладача музичного мистецтва». Основна увага зосереджується на специфічних особливостях магістерської підготовки викладачів мистецького профілю на основі компетентнісного підходу. На основі аналізу наукових джерел з урахуванням особливостей музично-педагогічної діяльності, специфіки підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури визначено сутність поняття «професійна компетентність майбутнього викладача музичного мистецтва». Висвітлюються структурні компоненти професійної компетентності магістра музичного мистецтва (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, регулятивно-рефлексивний), що розкривають загальні та фахові компетентності (методологічну психолого-педагогічну, методичну, дослідницьку, музикознавчу та музично-виконавську).
Опис
Білостоцька О. В. Структура професійної компетентності магістрів музичного мистецтва / О. В. Білостоцька // Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук в Україні та країнах ЄС : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Люблін, 25-26 вересня 2020 р.). – Люблін, 2020. – С. 223–227.
Ключові слова
професійна компетентність, магістратура, викладач музичного мистецтва, професійна підготовка
