Соціально-педагогічна робота з дітьми з інвалідністю в закладах загальної середньої освіти.
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дослідження присвячене проблемі соціально-педагогічної роботи з дітьми з інвалідністю в закладах загальної середньої освіти.
Проаналізовано ступінь розробленості проюлеми соціально-педагогічної роботи з дітьми з інвалідністю в закладах загальної середньої освіти. Соціальна компетентність дітей з інвалідністю в закладах загальної середньої освіти обгрунтована через сукупність цілей, принципів, форм і методів та напрямів і забезпечує поступове набуття особистістю інтегрованої єдності когнітивних, ціннісно-мотиваційних і діяльнісних характеристик, що дозволяють дитині самореалізуватися у навчальному та особистісному середовищі.
Досліджено стан розвитку соціальної активності дітей з інвалідністю. Проведена педагогічна діагностика як в експериментальній, так і в контрольній групах показала, переважає високий рівень за визначеними критеріями.
Теоретично обгрунтовано систему соціально-педагогічної роботи з дітьми з інвалідністю в закладах загальної середньої освіти визначається як спеціально організована, узгоджена взаємодія суб’єктів та об’єктів соціально-педагогічного впливу.
Експериментально доведено ефективність використання системи розвитку соціальної компетентності в процесі соціально-педагогічної роботи з дітьми з інвалідністю в закладах загальної середньої освіти.
Опис
Петренко Д. Г. Соціально-педагогічна робота з дітьми з інвалідністю в закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота / Дарина Петренко ; наук. кер. Катерина Дмитренко. – Харків, 2020. – 102 c.
Ключові слова
соціально-педагогічна робота, соціальна компетентність, діти з інвалідністю
