Управління процесом адаптації студентів у закладах вищої освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вирішення завдань, що стоять перед українською школою в контексті реалізації Концепції «Нова школа. Простір освітніх можливостей». У роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури й розкрито педагогічні аспекти управління процесом адаптації студентів у закладах вищої освіти.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови управління процесом адаптації студентів у закладах вищої освіти.
Відповідно до мети, об’єкту, предмету визначено основні завдання дослідження: проаналізувати психолого-педагогічну наукову літературу й визначити суть та особливості процесу адаптації студентів у закладах вищої освіти. Схарактеризувати психолого-педагогічні та соціальні чинники адаптації студентів до освітнього середовища закладу вищої освіти. Теоретично обґрунтувати педагогічні умови управління процесом адаптації студентів у закладах вищої освіти та експериментально перевірити їх ефективність.
В роботі схарактеризовані поняття «адаптація студентів», «управління процесом адаптації» та сучасні підходи до управління процесом адаптації студентів у закладах вищої освіти. Визначено критерії й показники та виявлено сучасний стан готовності майбутніх учителів початкової школи до забезпечення даної роботи. Теоретично обґрунтовано й розроблено запропоновані педагогічні умови та описано специфіку їх впровадження в процесі викладання «Загальної педагогіки» у педагогічному закладі вищої освіти.
Доведено ефективність цілеспрямованої реалізації даних умов.
Опис
Турчина Ю. Ю. Управління процесом адаптації студентів у закладах вищої освіти: магістерська робота спеціальності 073 «Менеджмент» / Ю. Ю. Турчина ; наук. керівник Оксана Кузнецова. – Харків : КЗ «ХГПА» ХОР, 2018. – 91 с.
Ключові слова
професійно-педагогічна підготовка, майбутній учитель початкової школи, викладання, адаптація студентів, управління процесом адаптації, professional and pedagogical training, future elementary school teacher, teaching, adaptation of students, management of the adaptation process, профессионально-педагогическая подготовка, будущий учитель начальной школы, преподавание, адаптация студентов, управление процессом адаптации
