Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації процесу самовиховання молодших школярів
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вирішення завдань, що стоять перед українською школою в контексті реалізації Концепції «Нова школа. Простір освітніх можливостей». У роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури й розкрито педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації процесу самовиховання молодших школярів.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації процесу самовиховання молодших школярів.
Відповідно до мети, обʼєкту, предмету визначено основні завдання дослідження: Проаналізувати психолого-педагогічну наукову літературу й визначити особливості процесу самовиховання молодших школярів. Схарактеризувати сучасні підходи у підготовці майбутніх учителів початкової школи до процесу самовиховання молодших школярів. Розробити та обґрунтувати педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до процесу самовиховання молодших школярів та експериментально перевірити їх ефективність.
В роботі схарактеризовані поняття «процес самовиховання молодших школярів» та сучасні підходи до підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації процесу самовиховання молодших школярів. Визначено критерії й показники та виявлено сучасний стан готовності майбутніх учителів початкової школи до забезпечення даної роботи. Теоретично обґрунтовано й розроблено запропоновані педагогічні умови та описано специфіку їх впровадження в процесі викладання «Загальної педагогіки» у педагогічному закладі вищої освіти.
Доведено ефективність цілеспрямованої реалізації даних умов.
Опис
Зеленюк Л. О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації процесу самовиховання молодших школярів: магістерська робота спеціальності 013 «Початкова освіта» / Л. О. Зеленюк ; наук. керівник Оксана Кузнецова. – Харків, 2019. – 123 с.
Ключові слова
професійно-педагогічна підготовка, майбутній учитель початкової школи, викладання, методи самовиховання, самовиховання молодших школярів, professional and pedagogical training, future elementary school teacher, teaching, methods of self-education, self-education of younger students, профессионально-педагогическая подготовка, будущий учитель начальной школы, преподавание, методы самовоспитания, самовоспитание младших школьников
