Використання платформи Moodle для оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів у системі занять англійської мови
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Початок інформаційної ери стимулював активний розвиток новітніх освітніх засобів і середовищ. Зараз застосування сучасних інформаційних технологій в навчанні – одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу, що вважається закономірним проявом інформатизації усіх сфер людської діяльності. Зважаючи на підвищення інтересу до теми навчальних освітніх середовищ, актуальною та цікавою для наукової розвідки є тема «Використання платформи Moodle для оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів у системі занять англійської мови». Дипломна робота складається зі вступу, двох розділів із висновками до кожного розділу, загального висновку, списку використаних джерел та додатків.
Опис
Ключові слова
Moodle, змішане навчання, англійська мова, навчальні досягнення, Moodle, blended learning, English, learning achievements, Moodle, смешанное обучение, английский язык, учебные достижения
