Роль батьків у процесі статеворольової соціалізації дітей та підлітків в педагогічних дискусіях на початку ХХ століття
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Автором статті зазначає, що більшість дослідників розглядали статеве виховання як систему запобіжних заходів, що мають опікувати молодь від вульгарних з погляду моральності вчинків, розвивати почуття сором’язливості й охайності, зміцнювати волю. Особливу роль педагоги відводили питанню участі родини в статевому вихованні дітей, пропонуючи батькам: розвивати фізичні й духовні якості дітей; в родинах атмосферу, що сприяє формуванню твердих моральних якостей, домагатися довіри дітей до батьків; прагнути відгородити дітей від розбещуючих джерел інформації; у делікатній і доступній формі знайомити дітей із зародженням життя, застерігати від необдуманих учинків.
Опис
Онипченко О. І. Роль батьків у процесі статеворольової соціалізації дітей та підлітків в педагогічних дискусіях на початку ХХ століття / О. І. Онипченко // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць / Харків. нац. ун-т імені В. Н. Каразіна; Комун. закл. «Харків. Гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради .– Харків, 2018. – Вип. 42. – С. 125–132.
Ключові слова
статеворольова соціалізація, статеве виховання, морально-вольові якості, гігієна цнотливості.
